Нова регистрация

(минимално 8 символа)
(минимално 8 символа)

Най-популярният бюджетен визьор за виртуална реалност - Oculus Quest 2 - се продава във версия със и без интеграция на Facebook акаунт, съобщи PCGamer. Разликата между двете версии е 500 долара.

След като Facebook купи пионера в индустрията Oculus Rift през далечната 2014 г., много специалисти твърдяха, че ще има някаква форма на интеграция между социалната мрежа и устройството. Това дойде няколко години по-късно, но сега е факт, за който хората на Зукърбърг са напълно открити.

Всеки VR шлем на компанията изисква акаунт в социалните мрежи и събира данни за потребителите си.

Това е показателно и в цената на последния Oculus Quest 2 - той струва само 300 долара, макар да има 6GB RAM, топ мобилен процесор, FullHD дисплеи за всяко око и 64GB памет. На практика Facebook го продава на загуба.

От PC Gamer са установили, че има и друга версия на VR шлема - абсолютно същият хардуер, но предназначен за корпоративни клиенти. Има и само две разлики - този Oculus Quest 2 няма нужда от акаунт във Facebook, и струва 800 долара.

В добавка има и 180 долара годишна такса година след купуването.

Това поставя въпроса дали този модел на "такса лично пространство" ще бъде възприет от други техногиганти.

Коментари

Най

Следвайте ни

Още по темата

Още от категорията

Скъпи потребители,

От днес - 25 май 2018 г. - влиза в сила новото европейско законодателство за защита на личните данни, известно още и като GDPR.

Тук можете да прочетете целия документ: "Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27 април 2016 година относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни." (тук)

Във връзка с това "ЗЕБРА БГН" АД приема нова "Политика за поверителност" (тук), съобразена с GDPR.

Целта на новите правила е да дадат на вас повече права за контрол над собствените ви данни и по-добра защита на неприкосновеността ви.