Нова регистрация

(минимално 8 символа)
(минимално 8 символа)

Най-търсената личност от българите за 2021 г. според Google е кандидат-премиерът Кирил Петков. А най-търсената фраза въобще - Евро 2020. Това сочат данните на Google Trends, които традиционно публикуват всяка година в началото на декември.

След Петков се нареждат по интерес моделката и звезда от риалити формати Джулиана Гани, неосъществилият се премиер Николай Василев, получилият инфаркт на терена датски футболист Кристиан Ериксен (който се възстанови, но едва ли ще играе отново), председателката на два парламента (и зам.-председателка на настоящия) Ива Митева.

И още - състезателката по карате Ивет Горанова, която спечели злато в Токио тази година, емблематичната Мика Зайкова, чието откриване на парламента няма да бъде забравено (но тя не успя да влезе в настоящия), получилата "Оскар" за ролята си до Саша Барън Коен Мария Бакалова, моделката Маги Бадер, нарочена за авторка на снимките от спалнята на бившия премиер Бойко Борисов. И за финал - служебният министър на МВР Бойко Рашков.

Сред най-търсените термини въобще са два, свързани със забавление -  "Евро 2020" и хитовия сериал на Netflix Squid Game, три фрази, свързани с пандемията - "ваксина ковид", "зелен сертификат", "ковид мерки". Имало е интерес и към "преброяване"-то, и, разбира се, политически теми - "избори 2021", "резултати избори 2021", "Кирил Петков", " и "Демократична България".

Любопитно е, че според Google третата най-важна категория търсения за българите са сериалите и риалити форматите. В топ 10 са хитови турски сериали като "Безмилостен град", "Черно-бяла любов", прокрадват се обаче и румънският "Влад" и родният "Пътят на честта". "Фермата", "Игрите на волята", "България търси талант" пък са сред най-търсените риалити формати. 

По света картинката е по-различна, но не с много. Централни са пак търсенията във връзка с пандемията - мерки, ваксини, варианти на вируса. Евро 2020 привлича интерес навсякъде, както и други спортни сблъсъци - "Австралия срещу Индия", "Индия срещу Англия".

Сред филмите "Черната вдовица", "Дюн" и "Вечните" доминират търсенията. Сред актьорите най-много внимание е привлякъл Алек Болдуин, за жалост не заради нов хитов филм, а нелепата смърт на операторка на снимачния сет.

След COVID в новините най-популярни са търсенията за Афганистан, акциите на AMC (най-голямата верига киносалони в света) и GME (GameStop Entertainment, най-големият продавач на компютърни игри в света), и създадената на шега криптовалута Dogecoin, която стана толкова популярна, че шегата спря да бъде смешна.

Други интересни сравнения - по света повече хора са търсели "как да започна бизнес", отколкото "как да си намеря работа". Търсенията за "сродна душа" са в пъти повече, а тези за "връзка от дълго разстояние" спадат главоломно в последните години. И, разбира се,, "къде мога да пътувам" е търсено 3 пъти повече от преди пандемията.

Коментари

Най

Следвайте ни

Още по темата

Още от категорията

Скъпи потребители,

От днес - 25 май 2018 г. - влиза в сила новото европейско законодателство за защита на личните данни, известно още и като GDPR.

Тук можете да прочетете целия документ: "Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27 април 2016 година относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни." (тук)

Във връзка с това "ЗЕБРА БГН" АД приема нова "Политика за поверителност" (тук), съобразена с GDPR.

Целта на новите правила е да дадат на вас повече права за контрол над собствените ви данни и по-добра защита на неприкосновеността ви.