В предизборната кампания партииите са похарчили най-много за медийни услуги. А отчетените приходи в обши линии покриват отчетените разходи. Това става ясно от отчетите на партиите пред Сметната палата.

Малко над 2 милиона лева е набрала като средства за кампанията коалицията ГЕРБ/СДС. Над 882 000 от които непарични и дарения. Похарчени са 1,1 милиона. Над 974 000 лв. са отишли за медийна кампания - в телевизии, сайтове и др.7200 лв. е платила коалицията за социологически проучвания, рекламни материали, плакати и брошури са стрували 103 000 лв.

"Има такъв народ", която бе втора на вота, е набрала скромните 211 000 лв. за кампанията, похарчила е 203 000. От набраните средства 126 000 лв са собствени средства - 33 000 лв от които членски внос, 93 000 лв са в графата "други приходи". ИТН е получила дарения в размер на 57 000 лв. 

БСП за България е събрала 1 103 641 лв, за предизборната кампания, а общия размер на финансирането на кампанията е 1 096 725 лв.

Сред приходите на БСП са записани: собствени средства на партиите от коалицията - 749 063 лв.; дарения - 134 620 лв.; средства на издигнаите от коалицията кандидати - 219 957 лв.

Най-големи разходи партията е направила за медийни услуги - 715 829 лв. Те са част от т.нар външни услуги, за които са платени 1 007 356 лв.

ДПС е похарчила колкото е и събрала - 1,18 млн. лв., 454 000 от които членски внос, 728 000 лв. държавна субсидия. Дарения не са отбелязани. 551 000 лв. Движението е дало за плакати, диплянки и пр., 94 000 за масови прояви - събрания, концерти и др. Най-голямото перо остават разходите за външни услуги - всякакъв вид медии. 

"Демократична България" е събрала собствени средства в размер на 358 558 лв, а е похарчила 542 291 лв. Собствени средства на коалицията са 358 559 лв., като 125 585 лв. са сбрани от нейните кандидати. Даренията са в размер на 47 410 лв. За медийни услуги са похарчили около 200 хил. лв.

"Изправи се! Мутри вън!" - 316 000 лв. е набрала коалицията между Мая Манолова, Отровното трио и др. и почти толкова е и похарчила за кампанията. 99 000 са отбелязани като собствени средства, 67 800 лв. - дарения. Издигнатите кандидати са дали своята "лепта" на обща стойност 108 000 лв. Прави впечатление разходите за наем на помещения, за транспорт и пр. - цели 109 000 лв. 

Воля-НФСБ са набрали 1 667 354 лв. Общият размер на финансирането на кампанията им е 2 255 648 лв. 1 650 786 лв. от приходите са собствени средства, даренията са 281 288 лв., а средствата от кандидатите - 262 050 лв. 1 622 587 лв. са похарчени за медийни услуги. Те са част от външните услуги, за които са похарчени 2 202 191 лв. 

ВМРО е похарчила 1,3 милиона лева. 65 000 от които набрани от членски внос, 254 000 от държавна субсидия и 545 000 лева от дарения, парични и в стоки, услуги и пр. Най-голямото перо пак са медийните услуги.

Точно 8450 лева са отчели за кампания от "Атака" - всичките от държавна субсидия. 7500 от тях с аотишли за БНТ. 950 за наеми за помещения, транспорт, рекламни съоражения и др.

"Възраждане" е събрала близо 417 000 лв. за кампания, 272 000 от които държавна субсидия. Изхарчила е 365 000 лв., като най-голямото перо са медийните услуги. 9000 лв. е дала за консултантски услуги. 

Със 140 000 лв. е разполагала БНО с чиято регистрация се яви на вота Васил Божков за кампанията, близо 40 000 от които от медийните пакети, предоставяни от държавата. Като цялата сума е отишла в телевизия Евроком. Извършените разходи са за 122 000 лв. Прави впечатление сумата от издигнатите кандидати за депутати - 96 000 лв., 76 000 от които парични средства - всичките от Тодор Ангелов.