Нова регистрация

(минимално 8 символа)
(минимално 8 символа)

Сайтовете и приложения за запознанства получиха солиден удар от пандемията, масовите затваряния и ограничения на социалните контакти. Но сега се завръщат и са поели отговорна позиция към общественото здраве - в партньорство с Белия дом в САЩ.

А по-точно - дали човек е ваксиниран или неваксиниран (или пък предпочита да не казва) ще бъде един от филтрите при търсене на половинка в техните платформи.

В инициативата се включват гиганти като Tinder, Hinge и OkCupid, и още - Plenty of Fish, BLK, Chispa. Всички тези сайтове ще окуражават хората да разкриват ваксинационния си статут с различна безплатна функция в приложението - Tinder ще даде един "super like", Hinge - роза, все начини по-лесно да те забележат потребители, които си харесал.

Това не е просто хрумка на компаниите зад тези платформи - според техни проучвания над половината от най-младите потребители на техните сайтове искат да излизат само с ваксинирани. Същевременно, хората под 35 са най-малко склонни да се имунизират.

Tinder дори ще добави информация за най-близките до съответния потребител ваксинационни центрове.

Коментари

Най

Следвайте ни

Още по темата

Още от категорията

Скъпи потребители,

От днес - 25 май 2018 г. - влиза в сила новото европейско законодателство за защита на личните данни, известно още и като GDPR.

Тук можете да прочетете целия документ: "Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27 април 2016 година относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни." (тук)

Във връзка с това "ЗЕБРА БГН" АД приема нова "Политика за поверителност" (тук), съобразена с GDPR.

Целта на новите правила е да дадат на вас повече права за контрол над собствените ви данни и по-добра защита на неприкосновеността ви.