Нова регистрация

(минимално 8 символа)
(минимално 8 символа)

"Пандемията постъпи некоректно с политическата ни класа. Ако не беше вирусът, сигурно всичко щеше да продължи постарому. Вирусът помогна да се поотърсим леко. В момента виждаме отново подхвърляне на мерки, които имат тежестта на кръчмарски салфетки. Хората, които ги произвеждат, са слаби личности. Тези множество кризи, които се прескачат в нашето ежедневие, не създават лидери", каза по БНР рекламистът Радослав Бимбалов. 

Рекламната агенция на Бимбалов обслужва големи търговски центрове, мобилен оператор и една от най-големите банки у нас. 

В предаването "Неделя 150" рекламистът подчерта, че всичко е било заложено така, че да се стигне до момента, в който настроенията срещу ваксинирането  са толкова големи, че каквато и кампания да има в момента, само ще ги подсили. 

"Трябва да се действа, за съжаление, с твърди и непопулярни мерки. Ако държавата иска да подпомогне ваксинирането, трябва да започне да ваксинира себе си". 

Проф. Росен Стоянов, преподавател по политически комуникации в НБУ, в същото предаване разкритикува служебното правителство за нерешителността да ограничи пандемията. 

"Управлението на държава не е детска игра. Трябва да отнемеш основните доводи на онези, които предполагаш, че ще бъдат срещу твоята теза, да ги отнемеш предварително, за да не могат "аргументирано" да облъчват общественото мнение постфактум… Националният оперативен щаб от началото до края нямаше експерт експерт по комуникации. В 21 век, във визуалния век на дигиталната комуникация това е непрофесионализъм, недалновидност, престъпление”, каза проф. Росен Стоянов.

Коментари

Най

Следвайте ни

Още по темата

Още от категорията

Скъпи потребители,

От днес - 25 май 2018 г. - влиза в сила новото европейско законодателство за защита на личните данни, известно още и като GDPR.

Тук можете да прочетете целия документ: "Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27 април 2016 година относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни." (тук)

Във връзка с това "ЗЕБРА БГН" АД приема нова "Политика за поверителност" (тук), съобразена с GDPR.

Целта на новите правила е да дадат на вас повече права за контрол над собствените ви данни и по-добра защита на неприкосновеността ви.