"Пандемията постъпи некоректно с политическата ни класа. Ако не беше вирусът, сигурно всичко щеше да продължи постарому. Вирусът помогна да се поотърсим леко. В момента виждаме отново подхвърляне на мерки, които имат тежестта на кръчмарски салфетки. Хората, които ги произвеждат, са слаби личности. Тези множество кризи, които се прескачат в нашето ежедневие, не създават лидери", каза по БНР рекламистът Радослав Бимбалов. 

Рекламната агенция на Бимбалов обслужва големи търговски центрове, мобилен оператор и една от най-големите банки у нас. 

В предаването "Неделя 150" рекламистът подчерта, че всичко е било заложено така, че да се стигне до момента, в който настроенията срещу ваксинирането  са толкова големи, че каквато и кампания да има в момента, само ще ги подсили. 

"Трябва да се действа, за съжаление, с твърди и непопулярни мерки. Ако държавата иска да подпомогне ваксинирането, трябва да започне да ваксинира себе си". 

Проф. Росен Стоянов, преподавател по политически комуникации в НБУ, в същото предаване разкритикува служебното правителство за нерешителността да ограничи пандемията. 

"Управлението на държава не е детска игра. Трябва да отнемеш основните доводи на онези, които предполагаш, че ще бъдат срещу твоята теза, да ги отнемеш предварително, за да не могат "аргументирано" да облъчват общественото мнение постфактум… Националният оперативен щаб от началото до края нямаше експерт експерт по комуникации. В 21 век, във визуалния век на дигиталната комуникация това е непрофесионализъм, недалновидност, престъпление”, каза проф. Росен Стоянов.