Нова регистрация

(минимално 8 символа)
(минимално 8 символа)

Фейсбук смята другата седмица да си смени търговското наименование, съобщи днес блогът Върдж (The Verge) на Вокс Мидиа (Vox Media), позовавайки се на добре информиран източник.

Целта била фокусът да е върху концепцията на главния изпълнителен директор на Фейсбук Марк Зукърбърг за "метавселена", твърди публикацията, цитирана от БТА.

Зукърбърг планирал да говори за смяната на името на годишната конференция на компанията на 28 октомври, но новината можело да бъде съобщена и по-рано.

Ребрандирането вероятно ще позиционира социалната медия Фейсбук като един от многото продукти на компания майка, която ще контролира и групи като Инстаграм, УотсАп, Окюлъс и други, се казва в информацията на Върдж.

Още няма информация за новото име, но то може да е свързано с "Хорайзън", технологията за добавена реалност на Фейсбук.

В отговор на публикацията във "Върдж" от социалната мрежа обявиха, че не коментират "слухове и спекулации".

Новината идва, докато компанията е изправена пред голям натиск от страна на американското правителство. В началото на октомври пред комисии на Конгреса на САЩ говори Франсис Хауген, която до май 2021 г. работи като анализаторка на данни във "Фейсбук".

По думите й компанията умишлено не изтрива постовете, включващи омраза, насилие и дезинформация от платформата си, тъй като обикновено тези постове са най-популярни, следователно задържат потребителите по-дълго време в социалната мрежа.

Ключови думи

Коментари

Най

Следвайте ни

Още по темата

Още от категорията

Скъпи потребители,

От днес - 25 май 2018 г. - влиза в сила новото европейско законодателство за защита на личните данни, известно още и като GDPR.

Тук можете да прочетете целия документ: "Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27 април 2016 година относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни." (тук)

Във връзка с това "ЗЕБРА БГН" АД приема нова "Политика за поверителност" (тук), съобразена с GDPR.

Целта на новите правила е да дадат на вас повече права за контрол над собствените ви данни и по-добра защита на неприкосновеността ви.