Американският президент Доналд Тръмп, чийто процес за импийчмънт в Сената се приближава към края си, ще похарчи $10 млн. в неделя за два 30-секундни рекламни клипа.

Те ще бъдат излъчени по един път по време на финала Супербоул на Националната футболна лига между отборите на "Канзас сити чийфс" и "Сан Франсиско Фортинайнърс".

"Америка поиска промяна и промяната е това, което получихме", казва диктор в единия клип. "При президента Тръмп Америка е по-силна, по-сигурна и по-благоденстваща откогато и да е било преди".

Редуват се данни за нарастването на заплатите и исторически ниската безработица (3,5%).

Клипът завършва със саундбайт на Тръмп от предизборен митинг: 

"Дами и господа, най-доброто предстои".

Другият клип на Тръмп все още се пази в тайна.

Милиардерът Майкъл Блумбърг, който се бори за кандидатурата на демократите за президент,  ще плати $11 млн. за еднократно излъчване на негов 60-секунден клип по време на същия мач. Той ще бъде за работата му за налагане на контрол върху огнестрелните оръжия в САЩ. Блумбърг е бивш кмет на Ню Йорк и основател на едноименната медия.