Ако Исус беше роден през 2016 година, как щеше да изглежда съвременната сцена на Рождество Христово?

Пазарът има отговор и на този въпрос. Новият комплект „Рождество Христово за хипстъри“ струва 130 долара. Той обаче е малко... по-различен от традиционните сцени, които се изграждат по площади и в домовете в Западния свят, съобщи Си Ен Ен.

Тримата влъхви са дошли на седжуей, а пък Мария и Йосиф позират за селфи с новородения Исус.

За някои всичко това може да е безвкусно. Но за двама млади предприемачи това е бизнес. Кори Райт и брат му Кейси имат сайт за онлайн търговия. Те са решили да опитат с този нестандартен продукт и досега са продали над 5 хиляди комплекта.

В комплекта Йосиф е спортен млад мъж, с вързана на опашка коса, в ръката си държи смартфон. Мария пък е вдигнала два пръста в знак на мир. А бебето Исус е със спортна шапка.

Тримата влъхви носят по един пакет с пратка от Amazon. Овчарят пък изпраща съобщения в Snapchat. До него крава се наслаждава на органично сено без глутен, а овчицата пък е облечена в коледен пуловер. И, разбира се, на покрива има соларен панел.

„Двамата с Кейси обичаме да експериментираме винаги с нови продукти. Заговорихме за Рождество и за това как би изглеждало днес“, казва Кори Райт, който е израснал в силно вярващо християнско семейство.

Братята изпратили идеята си на дизайнер, който срещу 150 хиляди долара и 6 месеца работа бил готов с концепцията за продукта. „Рождество Христово за хипстъри“ се предлага на пазара от 21 ноември и братята Райт вече са на сериозна печалба.

Братята Райт казват, че повечето им клиенти са т.нар. милениълс – между 20 и 30-годишни.

Някои обаче приемат продукта им за богохулство. Но най-голямата изненада за братята Райт е, че част от поръчките идват от църкви.