Според най-новите данни за пазара на смартфони китайската компания Huawei Consumer Business Group категорично вече е на трето място в света след лидерите Apple и Samsung.

Любопитното е, че китайската компания направи голямата си крачка напред с пускането на един единствен нов модел – P9 и модификацията P9 Plus. В момента те постигат безпрецедентни продажби в световен мащаб след премиерата им на 6 април в Лондон. Световните доставки на P9 и P9 Plus надминаха 2.6 млн. броя за първите 6 седмици от пускането на пазара на новите модели, като огромен успех носят поръчките от Китай, Франция, Финландия и Великобритания.

Това е със 130% повече от обемите, в които се търгуваше предшественика P8 и вече глобалния пазарен дял на Huawei достига 8.5%. 

Общо за първото тримесечие на 2016 г. китайската компания е доставила 28.3 млн. устройства по света, което е 64% ръст на годишна база.

"Фокусът ни в създаването на премиум устройства показва стремежа ни към безупречния дизайн и технологичната иновация“, казва Ричард Ю, изпълнителен директор на  Huawei Consumer Business Group.

Според него високотехнологичните устройства на компанията привличат все повече фенове, които желаят да използвай най-новите водещи смартфон решения.

"Когато потребители по целия свят се редят на опашки, за да купят новите флагмани на Huawei, както това се случи при дебюта на P9 и P9 Plus, става ясно, че привлекателността на нашите устройства е голяма“, доволен е Ю. 

 

 

Всъщност най-новата и впечатляваща характеристика на флагман модела е двойната камера на P9 и P9 Plus, за която Huawei си сътрудничи с Leica Camera AG. Според специалистите тя придава невероятна реалистичност и стил на цветните изображения и пренася смартфон фотографията на следващо ниво, позволявайки на потребителите да улавят едновременно ярки цветове и удивителни черно-бели кадри. 

Цената на P9 без обвързващ договор с оператор в България е около 1050 лева.