Нова регистрация

(минимално 8 символа)
(минимално 8 символа)

Ако случайно отседнете в хотел, внимавайте как се държите. Персоналът винаги може да ви спретне няой номер, без вие да разберете, че става дума за отмъщение.

Това става ясно от анонимна онлайн анкета, извършена от британския вестник "Дейли мейл".

Изданието поискало от служители на различни хотели - естествено, срещу анонимност - да споделят някои от "мръсните" тайни на работата си. Резултатите надминали очакванията. Ето и най-интересните номера, които могат да ви спретнат в хотелите.

Замразяване

"Работя в хотел и умишлено пускам климатика с по-ниска температура във фоайето, за да се навъртат там по-малко тъпанари."

Подяждане

"Работя в хотел и понякога обслужвам стаите. Никога не носим на работа храна и не си купуваме обяд, тъй като можем да хапнем, докато караме количката с храната към стаята."

Просто издевателство

"Работя в хотел и когато гостите ме нервират, деактивирам електронните им ключове, за да им направя мръсно."

Проява на взаимност

"Работя в хотел. Ако ми харесате при регистрирането, могат да ви очакват различни бонуси (почистване на стаята, напитки, безплатна закуска и т.н.), но ако не ми харесате, ще получите стая до асансьора и без прозорци."

"Всички стаи са заети"

Понякога, когато хората звънят, за да резервират стаая, им казвам, че при нас всичко е заето, но в действителност в този момент просто ме мързи да ги регистрирам."

Шпиониране

"Можете да полудеете от мисълта колко женени хора при командировки правят секс със свои колеги, а съпругите им дори не подозират. Това става МНОГО по-често, отколкото смятате."

Кражби

"Работя в хотел на непълен работен ден и крада вещи на клиентите. Веднъж шефът ми ме спипа и ме попита: "О и, вие ли правите така?"

Да хвърлиш клиента на дървениците

"Работя в хотел. Одеялата тук се перат веднъж годишно... Гостите стават заедно с дървениците.

Гостите обаче могат съвсем неочаквано да разчитат и на невероятен жест от страна на персонала. Ето какво отговаря един от анкетираните.

"Работя в хотел и ако се заинтересува някой, който не може да си позволи стая, мога да го настаня безплатно."

Това обаче е почти в сферата на фантастиката.

Ключови думи

Коментари

Emil Kasamakov

"Ако случайно отседнете в хотел, внимавайте как се държите."............. А ако случайно прочетете текста, който сте написали ще ви светне, че 7 от общо 9 точки не са свързани с поведението на клиента. Тоест няма почти никакво значение как се държите в хотела.

Хотелски служител

Работя в хотел, от много отдавна. По - големи глупости не съм чела. Наистина не знам откъде да започна. От това, че се яде от храната на гостите или от това, че спят с дървениците. Кражби??? от клиентите. Моля Ви, клуб Z, чета Ви с уважение и доверие. Не е сериозно да се пишат такива глупости.

Най

Следвайте ни

Още по темата

Още от категорията

Скъпи потребители,

От днес - 25 май 2018 г. - влиза в сила новото европейско законодателство за защита на личните данни, известно още и като GDPR.

Тук можете да прочетете целия документ: "Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27 април 2016 година относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни." (тук)

Във връзка с това "ЗЕБРА БГН" АД приема нова "Политика за поверителност" (тук), съобразена с GDPR.

Целта на новите правила е да дадат на вас повече права за контрол над собствените ви данни и по-добра защита на неприкосновеността ви.