Германската компания за търговия на дребно Metro Group отчете сериозна загуба през второто си фискално тримесечие, което за компанията е от януари до март 2014 г.
Продажбите на групата за периода са намалели със 7,6% до 14,326 млрд. евро, като е отчетена загуба от 40 млн. евро при печалба от 14 млн. евро година по-рано.
Компанията обяснява слабото си представяне с липсата на приходи от продажба на свои подразделения като веригата Real, негативна икономическа обстановка и факта, че тази година Великден, който по традиция в Западна Европа са пада през март, беше преместен през април.
Подкрепете ни
Уважаеми читатели, вие сте тук и днес, за да научите новините от България и света, и да прочетете актуални анализи и коментари от „Клуб Z“. Ние се обръщаме към вас с молба – имаме нужда от вашата подкрепа, за да продължим. Вече години вие, читателите ни в 97 държави на всички континенти по света, отваряте всеки ден страницата ни в интернет в търсене на истинска, независима и качествена журналистика. Вие можете да допринесете за нашия стремеж към истината, неприкривана от финансови зависимости. Можете да помогнете единственият поръчител на съдържание да сте вие – читателите.
Подкрепете ни