Нова регистрация

(минимално 8 символа)
(минимално 8 символа)

1 145 199 лева и 14 стотинки. На толкова възлиза стойността на медийните пакети, за които Централната избирателна комисия е получила заявки за одобрение от партиите и Инициативните комитети, които ни агитират преди вота. Всеки медиен пакет, отпуснат от централния бюджет, възлиза на 40 000 лв. като съответната формация сама решава къде да го насочи. 

Клуб Z изпрати запитване до ЦИК за направените от началото на кампанията предварителни заявки за договори с медиите като естествено продължение на серията материали за това как свързани лица - партии, граждански организации и медии помежду си са възложители и получатели на медийните пакети.

От получената информация личат няколко закономерности: в действителност едни и същи политформации и ИК, които иначе не би трябвало да имат нищо помежду си, насочват парите към един и същи кръг от медии, които са и непопулярни. Други пък изсипват целия си пакет само на едно място. И последно - националните БНТ, бТВ и Нова тв вече не са най-предпочитаните за агитация телевизии. 

Публикуваме списъка с уговорката, че представлява подадените за одобрение заявки, които предхождат договорите. ЦИК може и да не одобри последните. Там, където има празни полета, означава заявката още е в процедура. Информацията е до 20 октомври. Заявките не означават автоматично пари. ЦИК решава да изплати ли или не сумата до месец след вота, след проверка.

Ето и пълния списък:

Ключови думи

Коментари

Коментарът е изтрит поради неспазване <a href="/TermsAndConditions">условията за ползване</a>

Най

Следвайте ни

Още по темата

Още от категорията

Скъпи потребители,

От днес - 25 май 2018 г. - влиза в сила новото европейско законодателство за защита на личните данни, известно още и като GDPR.

Тук можете да прочетете целия документ: "Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27 април 2016 година относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни." (тук)

Във връзка с това "ЗЕБРА БГН" АД приема нова "Политика за поверителност" (тук), съобразена с GDPR.

Целта на новите правила е да дадат на вас повече права за контрол над собствените ви данни и по-добра защита на неприкосновеността ви.