Компанията "Туитър" предлага безплатна реклама на марки, които вече рекламират на нейната платформа, в опит да привлече брандовете обратно към социалната медия, която отчита влошаване на рекламния си бизнес, след като бе придобита от Илон Мъск, съобщи Ройтерс, като се позова на в. "Уолстрийт джърнъл".
"Туитър" предлага безплатно рекламно пространство, с което да удвои вече предоставеното на рекламодатели, които харчат за целта до 250 хиляди долара, пише в публикацията, която цитира електронни съобщения, видени от изданието.
Засега от "Туитър" не са отговорили на молба на Ройтерс за коментар, изпратена след края на работното време в петък.
БТА
Още по темата
- "Подарък за 1 май!" С един удар: парламентът забрани хазартната реклама и сложи таван на надценката за хляба
- Загуба за спорта, черен пазар: всички срещу закона за хазарта на ГЕРБ/ДПС. Но и всички искат ограничена реклама
- ГЕРБ и ДПС забраняват рекламата на хазарт в телевизии, радиа, сайтове, вестници
- Все повече брандове се отказват от AI реклами
Подкрепете ни
Уважаеми читатели, вие сте тук и днес, за да научите новините от България и света, и да прочетете актуални анализи и коментари от „Клуб Z“. Ние се обръщаме към вас с молба – имаме нужда от вашата подкрепа, за да продължим. Вече години вие, читателите ни в 97 държави на всички континенти по света, отваряте всеки ден страницата ни в интернет в търсене на истинска, независима и качествена журналистика. Вие можете да допринесете за нашия стремеж към истината, неприкривана от финансови зависимости. Можете да помогнете единственият поръчител на съдържание да сте вие – читателите.
Подкрепете ни