Нова регистрация

(минимално 8 символа)
(минимално 8 символа)

"Локомотив" (София) стана първият български футболен клуб, който влиза в бизнеса с криптовалути. Това се случва благодарение на сключения партньорски договор с американската компания UssCyber.

На пресконференция изпълнителният директор на фирмата Мишел Пасифико уточни, че върху криптовалутата ще оказват влияние всички резултати на клуба - на и извън терена.

UssCyber представя себе си като една от най-големите блокчейн платформи, чийто продукт е обвързан със спорта. Преди две години тя създава World Sports Coin Exchange (WSCE). Ключово за нея е, че хората, които участват, ще могат да купуват, продават и използват токени, свързани със спорта. Локо е първият футболен клуб в света, който се обвързва с UssCybe.

"Ние сме проводниците на нещо ново в България, на нов бизнес. Надявам се с този договор да направим една стъпка в постигането на финансови резултати. Аз вярвам в успеха на това нещо, заяви собственикът на "Локомотив" (София) Иван Василев, цитиран от БТА. - Много хора мислят негативно, но светът се променя и това е един нов път. Аз вярвам в новите неща."

Той добави, че проучването на компанията и начина на работа са му отнели 6 месеца.

"Когато ми се обади представителят за България, аз вече бях подготвен. Искам да кажа, че не може да се загуби, може само да се печели. Това е една ниша за финансиране и развитие", обясни още той.

Изпълнителният директор на UssCyber Мишел Пасифико разказа, че техният продукт е първият в света, който е базиран върху резултатите на отборите на терена. И вярва, че "България, "Локомотив" и София ще станат популярни в целия свят".

"От 2016 година цената започва от 1 долар, през 2021 година цената за "Локомотив" (София) е 18,40 долара. Платформата вече е активна, но данните ще бъдат пуснати след първия мач на "Локомотив" през новата година. Това няма как да бъде манипулирано, защото представянето на отбора се вижда какво е. Това е ключовото - представянето на отбора влияе върху интереса и стойността. Реално печелят и феновете, и "Локомотив" (София).

"На някои хора им прилича на хазарт или на борсова търговия, но не е така. Само прилича. Това е изключителна възможност за "Локомотив" не само да пробие в България, но и на световно ниво. Всичко, каквото се случва по време на мача, ще има ефект върху токена. 25 цента от всяка транзакция на токени отиват за клуба. "Локомотив" ще печели не само от купуване на токени, но и от транзакцията", каза бизнесменът.

Мишел Пасифико добави, че е постигнал споразумения за партньорство с клубове от Испания, Португалия и Бразилия, но за момента имената им няма да бъдат споменавани. И уточни, че всяка страна си има своя специфика и не бива да се очакват близки резултати.

След това представи компанията си. Партньорът му е инженер по киберсигурност, работят общо 25 души, като допълнително имат и отдел за бизнес разузнаване.

Накрая двамата с Василев си размениха фланелки. Пасифико подари бяла с логото на "Локомотив", брандирана с имената на новите партньори и името на президента Иван Василев на гърба. Същият жест върна и Василев, който даде бяло-черна раирана фланелка на "железничарския" клуб с номер 10 на гърба и името на Пасифико.

Коментари

Най

Следвайте ни

Още по темата

Още от категорията

Скъпи потребители,

От днес - 25 май 2018 г. - влиза в сила новото европейско законодателство за защита на личните данни, известно още и като GDPR.

Тук можете да прочетете целия документ: "Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27 април 2016 година относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни." (тук)

Във връзка с това "ЗЕБРА БГН" АД приема нова "Политика за поверителност" (тук), съобразена с GDPR.

Целта на новите правила е да дадат на вас повече права за контрол над собствените ви данни и по-добра защита на неприкосновеността ви.