"Манчестър Юнайтед" обяви, че има нов генерален спонсор. За изненада на широката публика, това е базираната в Германия софтуерна компания TeamViewer.

Според "Дейли мейл" и други британски медии договорът е за пет години и на стойност 275 милиона евро (235 млн. паунда). Ако това е истина, означава, че е най-големият рекламен контракт във Великобритания, а може би и в целия свят за футбола.

"Червените дяволи" ще прибират по 55 млн. евро (47 млн. паунда) на сезон.

Толкова взема "Барселона" от Rakuten и това се смята за най-голямото рекламно споразумение в най-популярния спорт.

TeamViewer заменя "Шевролет" най-отпред на екипите на "Манчестър Юнайтед" от следващия сезон. Разбира се, компанията от Гьопинген ще получи позиции и на много други места - на стадиона, сайта, комуникационните канали, клубната телевизия, в рекламни материали, книжките за мачовете, фен магазина и т.н. и т.н.

От известно време се знаеше, че "Шеви" няма да поднови контракта и шефовете на 20-кратния шампион на Англия си търсеха нов партньор. Имаше опасения доколко новото споразумение ще удовлетвори "Юнайтед", предвид коронакризата и предизвиканите от нея проблеми във футболния бизнес.

Автомобилният производител спонсорираше клуба от 2014 г.

Управляващият директор на "Манчестър Юнайтед" Ричард Арнолд приветства TeamViewer в официално изявление. Такова има и от страна на Оливер Стайл, изпълнителен директор на технологичната фирма.