Нова регистрация

(минимално 8 символа)
(минимално 8 символа)

За първи път през последното тримесечие на 2015 г. продажбите на смартчасовници са изпреварили тези на швейцарската часовникарска индустрия, показва анализ на компанията Strategy Analytics.

През посочения период в света са били продадени 8,1 млн. смарт часовници, докато броят на изтъргуваните швейцарски е бил 7,9 млн. Apple и Samsung са доставили осем от всеки десет джаджи.

 

Американските компании усилено инвестират в новата категория и компании като Fossil Group виждат в тях бъдещето си, пише Market Watch. През ноември м.г. Fossil придоби фирмата за носима електроника Misfit, като заяви, че през 2016 г. смята да пусне на пазара над 100 "свързани" продукта. Друга голяма компания от бранша на фитнес аксесоарите - Fitbit, през март ще пусне нова, по лека версия на своя смарт часовник Blaze.

Дори знаменитости се хвърлят в сектора, като тази седмица музикантът Уил.ай.ем (Will.i.am) от "Блек айд пийс" (Black Eyed Peas) показа своя нов смарт часовник, наречен Dial, който може да действа пълноценно и без да е свързан със смартфон.

Загубата на пазарен дял от швейцарските производители беше очаквана отдавна. Освен малкото местни смарт часовници, майсторите имат и проблем със скъпия франк, както и спадът на търсенето в Китай и Хонконг.

Ключови думи

Коментари

Най

Следвайте ни

Още по темата

Още от категорията

Скъпи потребители,

От днес - 25 май 2018 г. - влиза в сила новото европейско законодателство за защита на личните данни, известно още и като GDPR.

Тук можете да прочетете целия документ: "Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27 април 2016 година относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни." (тук)

Във връзка с това "ЗЕБРА БГН" АД приема нова "Политика за поверителност" (тук), съобразена с GDPR.

Целта на новите правила е да дадат на вас повече права за контрол над собствените ви данни и по-добра защита на неприкосновеността ви.