В повечето реклами за ваканции има някакъв секси елемент - плажове, море, бикини, коктейли, сладоледи, полуоблечени тела...Все пак обикновено туристическите компании се въздържат от преките внушения, в които се прави връзка между почивка и сексуално отпускане. Обаче в Дания са решили да не се церемонят. Туристическата агенция "Спайс Травъл" (Spies Travel) директно подхожда към въпроса, при това забърква в новата си реклама демографският проблем на Дания с асоциациите, които предизвиква една морска почивка. Не само отивате да се забавлявате, но трябва да се върнете и...забременяла.

Това излиза от рекламното послание на агенцията.  При това таргет групата не сте вие, а вашите...майки. Вие само изпълнявате техните съкровени желания да се радват на внуци. Кампанията красноречиво е озаглавена "Направи го за мама" (с подмото"Направи го за Дания"). Рекламата насърчава родителките да купуват ваканции на децата си и да ги пращат на почивка с идеята да се върнат повече, отколкото са тръгнали. Факт е, че Дания е сред най-застаряващите нации в света, а клиповете са майсторски направени.

"Тези, които страдат най-много са майките, които никога няма да се радват на внуци", казва глас зад кадър в рекламата, докато жена над средната възраст разглежда с тъга празните страници на фотоалбум. "Когато дойде времето за правене на деца, може би ще е малко неловко да помагате. Но не се отчайвайте - ние може би открихме решението", продължава гласът. Специално се изброяват отстъпките,  ако майка резервира и плати почивката на детето си. Според рекламата статистиките сочат, че датчаните правят 51% повече секс, когато са във ваканция. "Пратете детето си на почивка и посрещнете внучето след 9 месеца", продължава насърчаването. "Покажете колко много искате да сте баба с удобен за вас принос".

Поантата е: "Така че нека да обединим сили и да дадем повече внуци на света". "Ако децата ви не го направят за страната си, със сигурност ще го направят за майка си". Това е патриотизъм по датски.

Забавлявайте се и със самата реклама: