Току-що БДЖ умря.

И когато бъде ликвидирано финално, ще попитам всички синдикални юнаци, комунисти, социалисти и страхливи псевдо-десни, защо не направиха някакъв вид публично-частно партньорство.

Въпреки че въпросът "защо" тук си има ясен отговор - същите хора гледаха на БДЖ като на каца за кражби и устройване на партийни и синдикални кадри на работа - нещо, което ще е, ако не невъзможно, то много затруднено в публично-частно партньорство или изцяло частна компания. Както се казва - честито, да получиш това, дето си пожелаеш, неслучайно е древнокитайско проклятие.

P.S. А г-н Ковачки, с всичките му кусури, които и аз често коментирам, в този случай не носи грам вина (извън забавени плащания към БДЖ, но те не са определящи за този казус) и защитава по най-добрия начин собствения си и на компаниите си интерес.

Така че да не го обвиняваме.

---

Бел. ред. - икономистът Владимир Каролев пусна този статус на страницата си във ФБ с линк към Клуб Z, веднага след като съобщихме новината за лиценза на Христо Ковачки.