Сървърен проблем блокира връзката на банковите карти на ДСК с ПОС-терминали и банкомати за повече от 24 часа. Проблемът е започнал още в неделния следобед и продължава и в понеделник. Всеки опит да се плати на ПОС-терминал, който не е на Банка ДСК, дава съобщение за грешка и прекратява трансакцията. Банкоматите, които не са от мрежата на ДСК дават съобщение "Връзката е прекъсната".

От Банка ДСК не са публикували съобщение за неуредиците на своя сайт и така оставят в неведение своите клиенти. От центъра им за обслужване на клиенти съобщиха, че има проблеми с връзката към БОРИКА, която на моменти прекъсвала.

От БОРИКА от своя страна коментираха, че проблемът е при Банка ДСК, защото с картите на другите банки нямало затруднения.

Според експерти проблемът е в свързаността на мрежата на Банка ДСК с тази на БОРИКА. Така картите на Банка ДСК не могат да направят връзка с банкоматите и ПОС-терминалите на БОРИКА и другите банкови групи.