Нова регистрация

(минимално 8 символа)
(минимално 8 символа)

Сървърен проблем блокира връзката на банковите карти на ДСК с ПОС-терминали и банкомати за повече от 24 часа. Проблемът е започнал още в неделния следобед и продължава и в понеделник. Всеки опит да се плати на ПОС-терминал, който не е на Банка ДСК, дава съобщение за грешка и прекратява трансакцията. Банкоматите, които не са от мрежата на ДСК дават съобщение "Връзката е прекъсната".

От Банка ДСК не са публикували съобщение за неуредиците на своя сайт и така оставят в неведение своите клиенти. От центъра им за обслужване на клиенти съобщиха, че има проблеми с връзката към БОРИКА, която на моменти прекъсвала.

От БОРИКА от своя страна коментираха, че проблемът е при Банка ДСК, защото с картите на другите банки нямало затруднения.

Според експерти проблемът е в свързаността на мрежата на Банка ДСК с тази на БОРИКА. Така картите на Банка ДСК не могат да направят връзка с банкоматите и ПОС-терминалите на БОРИКА и другите банкови групи.

Ключови думи

Коментари

Най

Следвайте ни

Още по темата

Още от категорията

Скъпи потребители,

От днес - 25 май 2018 г. - влиза в сила новото европейско законодателство за защита на личните данни, известно още и като GDPR.

Тук можете да прочетете целия документ: "Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27 април 2016 година относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни." (тук)

Във връзка с това "ЗЕБРА БГН" АД приема нова "Политика за поверителност" (тук), съобразена с GDPR.

Целта на новите правила е да дадат на вас повече права за контрол над собствените ви данни и по-добра защита на неприкосновеността ви.