О Б Щ И Н А  Б У Р Г А С  ОБЯВЯВА КОНКУРС по документи и събеседване за длъжността Редактор в Общинско радио Бургас

1. Минималните и специфични изисквания за участие:

• Образование висше – бакалавър, хуманитарна специалност или други;

• Добра говорна техника и обща култура;

• Компютърна грамотност;               

• Възможност за работа на пълно работно време;

• Креативност и способност за работа в екип.

2. Предимства:

• Предпочитана специалност – журналистика, българска филология;

• Професионален опит в областта на  радиожурналистиката;

• Владеене на чужд език.

3. Начин на провеждане на конкурса:

• Подборът ще се извърши от комисия и ще премине през следните етапи:

- Проверка за наличие на документи съгласно посочените изисквания в настоящето обявление за конкурс;

- Интервю.

4. Необходимите документи, които кандидатите следва да представят за участие в конкурса са:

• Заявление свободен текст;

• Професионална автобиография по изискванията на ЕС;

• Ксерокопие от диплома за завършено висше образование;

• Копия от документи, удостоверяващи трудовия стаж или други документи за квалификация и правоспособност.

5.Място и срок за подаване на документите:

Община Бургас - ул. "Александровска"26, Център за обслужване на граждани, всеки работен ден от 8,30 часа до 18,00 часа.

Краен срок за подаване на документи – 23.04.2015 г. включително.

6. Справки и информация:

Общинско радио Бургас, тел. 056 /844-265.