Скандалната комедия "Интервюто" стана най-популярния и продаван филм на компанията Sony Pictures в интернет още в първите дни на официалното му пускане в мрежата.

За пет дни от премиерата филмът бе купен или изтеглен само за едно гледане онлайн над 2,5 милиона пъти, съобщава BBC. А Reuters уточнява, че това е донесло на компанията над $ 20 милиона. При това още не са сметнати продажбите от сайта iTunes, което стана в последния момент благодарение на спешна сделка на Sony с Apple.

Прожекцията на "Интервюто" в около 250 киносалона в САЩ донесоха на Sony Pictures още около $ 3 милиона.От компанията са уверени, че абсурдната комедия ще се окаже много печеливш проект, въпреки че коледната прамиера в 3000 щатски кина бе провалена от масираната хакерска атака. Sony се бяха постреснали от това, но лично президентът Барак Обама и цялата киногилдия на страната ги подкрепиха и те измислиха изход.

Пхенян от своя страна категорично отрича участие в кибер атаката и предлага на Вашингтон да проведат съвместно разследване. Американците засега не отговарят на поканата. Вместо това почти всеки ден цялата Северна Корея остава без интернет, което очевидно е работа на едни добре познати на света специални служби.

Иначе поради разразилия се още през ноември скандал създателите на "Интервюто" бяха така добри да презаснемат някои сцени. Като например близките планове, в които се вижда, че копчетата на севернокорейските военни униформи са с лика на Ким Чен Ун, което в страната се счита за кощунство. Префасониран бе и кадърът, в който главата на Ким се пръска като зряла диня на финала - сега тя пак се пръска, но зад пламъци от взрив и гледката не е чак толкова абсурдно гадна.

По сюжет водещият на ток шоу Джеймс Франко и неговият продуцент Сет Роугън се оказват въвлечени в заговор за убийството на севернокорейския вожд, с която задача се справят перфектно след куп перипетии. Сет Роугън е и режисьор на "Интервюто" заедно с Юън Голдбърг. Ролята на Ким Чен Ун изпълнява Рандъл Парк.