Нова регистрация

(минимално 8 символа)
(минимално 8 символа)

Уеб услугата Google Street View публикува данни за най-посещаваните дигитални дестинации по повод 15 годишнината си. От 2007 г. насам автомобилите на техногиганта са обиколили Земята над 400 пъти, заснемайки повече от 220 милиарда изображения в панорамни, 360-градусови кадри, които позволяват на всеки да се "разходи" дигитално до тях от всяка точка на планетата.

Данните на Google сочат, че в последната година България е 46-та на най-посещаваните страни през услугата - точно между Шри Ланка и Южна Корея. Най-посещавани онлайн са Индонеция, САЩ и Япония, най-малък интерес привличат Узбекистан, Лаос и Малдивите.

Освен просто гледки от улиците на града, Google Street View заснема и кадри на някои от най-важните забележителности във всяка държава. Столичната катедрала "Св. Александър Невски" например е 439-та по посещения в платформата - пред Мавзолея на Ленин на Червения площад, Уестминстърското абатство и Забраненият град в Пекин. Очаквано, Бурж Халифа, Айфеловата кула и Тадж Махал са най-популярни.

Ето кои са най-популярните забележителности в България:

1. Боянската църква в София

2. Музеят на илюзиите в София

3. Националният природонаучен музей в София

4. Мини България Парк във Велико Търново

5. Музеят на солта в Поморие

6. Музеят "Къкринско Ханче" в Къкрина, Община Ловеч

7. Музейко в София

8. Църквата-музей "Христос Пантократор" в Несебър

9. Музеят на розата в Казанлък

10. Етнографският музей на открито "Етър“ в Габрово

Важно е да се отбележи, че родината ни влиза в архивите на Street View чак през 2013 г. - така че "бие" други държави, заснети години по-рано.

За да отбележи честването на своята 15-годишнина, Google Street View добави четири нови колекции - Пирамидите на Меро в Судан, Миланската катедрала, Дома на инвалидите в Париж и емблематичните фериботи в Сидни, Австралия. Те ще бъдат достъпни за разглеждане по-късно тази година.

Коментари

Най

Следвайте ни

Още по темата

Още от категорията

Скъпи потребители,

От днес - 25 май 2018 г. - влиза в сила новото европейско законодателство за защита на личните данни, известно още и като GDPR.

Тук можете да прочетете целия документ: "Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27 април 2016 година относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни." (тук)

Във връзка с това "ЗЕБРА БГН" АД приема нова "Политика за поверителност" (тук), съобразена с GDPR.

Целта на новите правила е да дадат на вас повече права за контрол над собствените ви данни и по-добра защита на неприкосновеността ви.