Нова регистрация

(минимално 8 символа)
(минимално 8 символа)

Комисията за защита на конкуренцията обяви, че компанията „Национална дистрибуция“, свързвана са Делян Пеевски, не е крила първия тираж на сатиричния вестник „Прас-Прес“. 

Такъв сигнал за злоупотреба с монополно положение постъпи в антимонополния орган от авторите на изданието. Проверката продължи 3 месеца и показа общо взето нищо. 

„От получения отговор разбрах, че КЗК е просто говорител на господстващата мафия.
Комисията попитала фирмата - монополист: „Вярно ли е това?“, от фирмата отговарят: "Не! Не е вярно!". И толкоз!“
, написа карикатуристът Христо Комарницки във фейсбук.       

В позицията на КЗК се казва, че от дистрибуторската компания са представили доказателства за това, че от предварително договорения тираж от 10 000 броя са били продадени 6337.

За умишления саботаж на карикатурния вестник издателите му заговориха още в началото на март, когато половината им тираж отиде в небитието.

Тогава журналистът Иван Бакалов и карикатуристите Чавдар Николов, Христо Комарницки и Чавдар Георгииев се усъмниха, че първият брой е бил умишлено саботиран от дистрибуторите. 

Първият брой на "Прас-прес" излезе на 1 март. Според издателите му вестникът не е бил разпространяван по сергиите, а 10-хилядният му тираж е изчезнал.

Те смятат, че "Национална дистрибуция" не е доставяла вестника в местата за разпространение. На 8 март екипът на "Прас-прес" раздаде последните 50 броя от тиража, с които разполагаше.

Оттогава  изданието не се разпространява в мрежата на "Ноцаинална дистрибуция", а на ключови пунктове в страната. 

 

Ключови думи

Коментари

 's picture

Бобо

България

Няма такава държава , честито на Ганьо , избра си Бай Хой , а получи ненаситно Прасе за угояване ...

Най

Следвайте ни

Още по темата

Още от категорията

Скъпи потребители,

От днес - 25 май 2018 г. - влиза в сила новото европейско законодателство за защита на личните данни, известно още и като GDPR.

Тук можете да прочетете целия документ: "Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27 април 2016 година относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни." (тук)

Във връзка с това "ЗЕБРА БГН" АД приема нова "Политика за поверителност" (тук), съобразена с GDPR.

Целта на новите правила е да дадат на вас повече права за контрол над собствените ви данни и по-добра защита на неприкосновеността ви.