"България без цензура" (ББЦ) с лидер Николай Бареков е дала най-много пари за реклама в медиите. Това показват данните на Института за развитие на публичната среда от мониторинга върху кампанията. Формацията на Бареков е платила

1 085 685 лв. за реклама,

с което е на първо място по този показател и води на всички "стари" партии без изключение. Сумата, дадена от ББЦ, представлява 25% от парите, дадени за реклама от всички политически формации.

На второ място е "Коалиция за България" със 740 135 лв. Трети са "Атака" с 648 676 лв. Реформаторският блок (РБ) е отделил за кампания 360 403 лв., а ДПС - 294 500 лв. АБВ са дали 219 318 лв., а ГЕРБ 133 217 лв.

С най-много приходи от кампанията е Би Ти Ви - 1 199 080 лв. На второ място е Нова тв с 984 185 лв. ТВ 7 е получила 383 991 лв., а БНТ 233 330 лв. От вестниците най-много пари се спечелили "Труд" и "24 часа" - 209 549 лв. Сред радиостанциите на първо място е Дарик радио със 170 235 лв. От информационните сайтове най-много пари от рекалама е получил сайтът vesti.bg - 188 200 лв.

Най-много недействителни гласове има за ДПС - 8925, което е около 2,31% от бюлетините, подадени за партията. На второ място е Коалиция за България със 7750 недействителни гласа или 1,83%. Трети по този показател са ГЕРБ - 7633 гласа или 1,12%. На четвърто място е ББЦ - 4946 гласа, които обаче са 2,07% от всичките им гласове. Пети са "Атака с 1453 гласа или 2,19%.

Най-много недействителни бюлетини е имало в Монтана, Видин, Сливен, София-област и Кюстендил. На последните парламентарни избори през 2013 г. първенци по този показател са били Кърджали, Сливен, Видин, Шумен и Монтана.

От партиите, които спечелиха мандати в ЕП, най-много засъпници и политически представители е имала ББЦ - 17 377. На второ място е БСП с 15 902. Трети са ДПС с 12 170. Четвърти са РБ с 10 376, а на последно място е ГЕРБ с 9674.