Сценаристът, издател и политик Любен Дилов-син и някогашният тв водещ и виден геймър Роро Кавалджиев защитиха покемон-манията тази сутрин по Нова тв.
Най-хубавото е, че медиите най-после започнаха да говорят за видеоигрите. Смятаха ни за някакви маниаци, заключени вкъщи пред компютъра - каза Роро. - Глобално цялото човечество започва да излиза от кутията. Няма нищо страшно в това – не взимайте игрите на децата!
Дилов цитира американски сайт, който изчислил по колко време е трябвало на всяко изобретение да стигне до 50 млн. ползвателя: 75 г. за радиото, 35 години за телевизията и 35 дни за Pokemon Go.
Ако трябва да сме реални, тия поне ходят някъде. А миксът между реално и виртуално е много хубаво нещо и то ни очакваше. Трябва да свикваме, заключи Дилов-син.
Роро си спомни, че откакто е бил 4-годишен, някой все му размахва пръст и му казва да не играе постоянно - още от времената на Супер Марио.
А на критиците, които коментират, че играещите "толкова ли си нямат друга работа...", Дилов отговори така:
Хората би трябвало да кажат: И Слава Богу, че нямате друг пробрлем! В Сирия вероятно не се ловят много покемони.
Той прогнозира, че следващата стъпка от истерията е да можеш да изкарваш реални пари от нея.
Да кажем, хванал си 20 покемона и да ги продадеш. Както можеш да си продаде аватар.
От думите на Роро стана ясно, че въпреки жегите днес феновете на Pokemon Go отново се събират в 16 ч, да се позабавляват пред НДК. "Никой не е обявявал, че ще поставя рекорд - това го измислиха журналистите", отбеляза Роро..
Подкрепете ни
Уважаеми читатели, вие сте тук и днес, за да научите новините от България и света, и да прочетете актуални анализи и коментари от „Клуб Z“. Ние се обръщаме към вас с молба – имаме нужда от вашата подкрепа, за да продължим. Вече години вие, читателите ни в 97 държави на всички континенти по света, отваряте всеки ден страницата ни в интернет в търсене на истинска, независима и качествена журналистика. Вие можете да допринесете за нашия стремеж към истината, неприкривана от финансови зависимости. Можете да помогнете единственият поръчител на съдържание да сте вие – читателите.
Подкрепете ни