Нова регистрация

(минимално 8 символа)
(минимално 8 символа)

Интернет гигантът Google измести Apple като най-скъпата марка в света, показва изследването BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands 2014 на консултантската група Millward Brown.

За последната година стойността на бранда на Google e нараснала с внушителните 40% до $ 158,8 млрд., докато марката на "нахапаната ябълка" се е понижила с 20% - $ 37,2 млрд., до $ 147,9 млрд.

IBM запазва трето място в класацията на фона на спад с 4% на стойността на бранда си.

Изненадващо Microsoft дръпва три позиции нагоре до четвърто място, като марката ѝ е оценена на $ 90,2  млрд.

 

Ключови думи

Коментари

Най

Следвайте ни

Още по темата

Още от категорията

Скъпи потребители,

От днес - 25 май 2018 г. - влиза в сила новото европейско законодателство за защита на личните данни, известно още и като GDPR.

Тук можете да прочетете целия документ: "Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27 април 2016 година относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни." (тук)

Във връзка с това "ЗЕБРА БГН" АД приема нова "Политика за поверителност" (тук), съобразена с GDPR.

Целта на новите правила е да дадат на вас повече права за контрол над собствените ви данни и по-добра защита на неприкосновеността ви.