Докато телевизиите се чудят как да привлекат аудиторията към предаванията си на живо, интернет медийната компания BuzFeed успя да прикове вниманието на 800 000 души едновременно благодарение на една диня и гумени ластици, пеше CNBC.

В петък компанията използва Facebook Live, за да излъчи в реално време как двама нейни служители, облечени в бели престилки и с шапки на главата, слагат гумени ластици върху диня с идеята тя да се пръсне, което най-накрая се получава, за удовлетворение на събраната интернет тълпа.

По времето на кулминационния момент - пръсването на динята, видеото е било гледано от над 800 000 потребители на фейсбук едновременно. А само ден след неговото излъчване то е било преглеждано 7,1 млн. пъти. По него има над 318 000 коментари, а то е споделяно повече от 13 000 пъти.

"Събитието надмина всичките ни очаквания", казва Джереми Бригс, шеф на Buzzfeed Video. "Имаше доста неща, които трябваше да се проверят, но никой не очакваше да се получи толкова висока популярност", добавя той.

Клипът е най-гледаният досега в историята на фейсбук - както на живо, така и като обща гледаемост. Предишният рекорд беше държан от актьора Вин Дизел, който е личността, събрала най-много лайкове в социалната мрежа.

Скоро след видеото с динята и други производители на медийно съдържание се опитаха да възпроизведат успеха на BuzzFeed. Редакторът от Fortune Даниел Бентли започна да изпробва колко телчета могат да се забият с телбод в портокал, но не успя да привлече толкова голям интерес. Неговото видео бе гледано едва от 27 000 души.

Watch us explode this watermelon one rubber band at a time!

Публикувахте от BuzzFeed в 8 април 2016 г.