Нова регистрация

(минимално 8 символа)
(минимално 8 символа)

Вече са ясни фирмите, които ще строят продължението на магистрала "Хемус" от Ябланица до разклона между Плевен и Ловеч, стана ясно от решение, качено на интернет страницата на Националната компания “Стратегически инфраструктурни проекти”. Участъкът е с обща дължина от 60 километра.

Обединение "АМ Хемус Лот 1", включващо "Джи Пи Груп" ООД, "Конструксионес Табоада и Рамос" ООД, "МР Сивил Уъркс" ООД и "Трансконсулт-22" ООД, ще гради трасето от Ябланица до разклона за Угърчин. Следващият лот оттам до разклона за Плевен и Ловеч се печели от  Обединение "ПСТ Хемус 2" ("ПСТ Груп" ЕАД, "Хидрострой" АД, "Пътстрой Бургас" ЕООД и "Евро Алианс Тунели" АД).

За първия участък офертата е за 277,4 млн. лева, а за втория - за 479,3 млн. лева. Така стойността на цялото трасе излиза 756,7 млн. лева, докато индикативна стойност бе 434 млн. лева. При това максималната цена може да достигне над 879 млн. лева при наличието на непредвидени обстоятелства.

Все още не е ясно откъде държавата ще намери пари за магистралата. Обмисляше се идеята към този проект да бъдат насочени средства, които хипотетично биха могли да бъдат спестени от доизграждането на аутобана "Струма" в участъка на Кресненското дефиле. Там проектът се преработва в момента.

Ключови думи

Коментари

дебелян пеевский

Догодина винетките ще имат първоначална цена 400 лева, а после ще ги смъкнат на 200 ;) Развеселения ще "подкрепя", а асфалтовата мафия ще гълта и ще храни малката винеткопродавачка.

ene

ВЕСЕЛКО, къде си бе сладур. Не ви стига, че държите всички МОНОПОЛИ, ами застанахте на ВХОДА И ИЗХОДА НА ДЪРЖАВНИЯ БЮДЖЕТ. Мошеници.

Анонимен

До долните тарикати."Развеселеният" е на майка ви между краката, докато берете гъби.

800 млн за 60 км. Хм, скъпичко.

Пеевски пак се е добрал до милионите!КОЙ?!

Ииии печеливши са

Обединения начело с Валентин Златев и Делян Пеевски ще вземат поръчките след разрешение от парламента

путин вдигна минималната заплата на 78 евро от 01.01.2016г.!!!!!! Честито на милиони те почитатели, които го обичат... Минималната работна заплата в расия се изчислява на 53,6% от прогнозираната стойност на екзистенц-минимума от работещото население. "Согласно документу, минимальный размер оплаты труда с 1 января 2016 года составит 6204 рублей в месяц против 5965 рублей в месяц в 2015 году.

Деян

Ужас! Цена на 1 метър - 12 617 лева. Ще има лапане без граници. Като за последно.Нека си припомним, че прогнозната цена на този участък беше 185 милиона лева. След това се качи на 434 милиона и сега вече е 756,7 милиона. Бързат! Давай народе на ГЕРБ, днеска има утре няма. Ликуй народе, брат те скуби!

Югозомби

Некои съображения. Първо, няма строго определени цени на километър магистрален път. Стойностите варират силно заради особеностите на терена, сложността на съоръженията, достъпа до инертни материали, близостта до центровете за производсто на бетонови елементи и асфалт, участниците и характера на търговете, регионалната и националната конюнктура и прочие. Лотовете на "Тракия" и "Марица" бяха евтини заради готовите проекти, равнинния терен и сравнително малкото големи съоръжения. Някои лотове на "Струма" вече бяха по-скъпи, а именно те са съпоставими с въпросните два лота на "Хемус", хълмист терен и сложни съоръжения, избрани заради заобикаляне на Натура 2000. Второ, истинското ми притеснение е друго, дали отстраняването на турската компания Ташяпъ от втората позиция е коректно или е машинация, целяща да разчисти конкуренцията на родното обединение ПСТ Хемус 2. Трябва да се отговори дали търгът не е компрометиран от нашенски олигархични интереси.

УААААУ

Делян Пеевски и Валентин Златев? Ей на това му казвам стабилност, да живей! Виждам че сериозно сте взели идеята за "данък стабилност" хахаха

тука е така

Стабилна работа е тая работа!Никой да не си помисля да клати стабилитета на държавата,я вижте какво се случва по света,лоша работа!За това стабилно угояване като за последно!

Югозомби

И отново некои съображения. Не бих имал нещо против строително обединение, свързано с Делян Пеевски, да се яви на търг за строеж на магистрален лот заедно с други кандидати, български и чужди, и да спечели с най-добро техническо предложение и най-ниска цена. Ако обаче държавната администрация за втори път след казуса със Северната скоростна тангента на София отстрани спечелилия търга кандидат, за да даде строителството на магистрален лот на обединение, свързано с Делян Пеевски, ще бъда скандализиран. А изглежда с втората позиция на търга за "Хемус" се случи точно това.

Най

Следвайте ни

Още по темата

Още от категорията

Скъпи потребители,

От днес - 25 май 2018 г. - влиза в сила новото европейско законодателство за защита на личните данни, известно още и като GDPR.

Тук можете да прочетете целия документ: "Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27 април 2016 година относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни." (тук)

Във връзка с това "ЗЕБРА БГН" АД приема нова "Политика за поверителност" (тук), съобразена с GDPR.

Целта на новите правила е да дадат на вас повече права за контрол над собствените ви данни и по-добра защита на неприкосновеността ви.