Както обявиха, Uber вече доставят тикви - точно в 15 ч приложението съобщи за новата услуга, а до услугата "uberX" се появи втора - "uberТИКВИ".

Редакцията на Клуб Z не съумя да си поръча тиква, тъй като само минути след уречения час, както се вижда на снимката, шофьорите не достигаха - или имаше някакъв друг проблем, тъй като и сред феновете на Uber във Фейсбук никой не успя да поръча.

Uber обясни по-рано новата си услуга в сайта си:

Само за 3 дни, повече от 20 000 човека подписаха петицията, подкрепяйки споделеното пътуване и правото си на избор! Бихме искали искрено да ви благодарим и сме ви приготвили малка изненада.

Ние обичаме София и знаем, че София обича Uber и за това все още сме тук.

Знаем, че цените правото си на избор. Колкото и да е странно, алтернативите при пътуванията са ограничени, но можем да ви предложим избор на тикви. Ето защо, бихме искали да ви дадем възможност да си изберете измежду красиви, кръгли (и не толкова кръгли) шарени, декоративни тикви през приложението. Надяваме се Комисията за защита на конкуренцията да не ни обвини в нелоялна конкуренция. Все пак става въпрос за тикви.

Първите 100, поръчали тикви, получават тениска на Uber.

В действителност, при опит за поръчване първо избирате откъде да бъде взета тиквата и докъде да бъде занесена. И все пак, става въпрос за тикви.