Нова регистрация

(минимално 8 символа)
(минимално 8 символа)

Собственикът на KFC - американската компания Yum Brands, създава нова верига ресторанти за бързо хранене с пилешко месо, съобщи AdAge.

Първият обект на веригата, наречена Super Chix, ще отвори врати тази седмица в Арлингтън, щата Тексас. В началото той ще предлага ограничено меню, което ще включва само пилешки сандвичи, филенца, пържени картофи, салати и сосове.

Пред CNBC говорителят на Yum Brands Вирджиния Фъргюсън е коментирала, че новата марка е планирана по-скоро за международните пазари, отколкото за САЩ.

На сайта на Super Chix се твърди, че пилешкото месо за сандвичите е домашно производство, като в него няма консерванти.

През 2012 г. KFC отстъпи дългогодишната си титла на най-голяма верига ресторанти за пилешко месо в САЩ на конкурентната Chick-fil-A. Тогава продажбите на Chick-fil-A в Америка са били за $ 5,05 млрд., а на KFC - $ 4,22 млрд.

Ключови думи

Коментари

Най

Следвайте ни

Още по темата

Още от категорията

Скъпи потребители,

От днес - 25 май 2018 г. - влиза в сила новото европейско законодателство за защита на личните данни, известно още и като GDPR.

Тук можете да прочетете целия документ: "Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27 април 2016 година относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни." (тук)

Във връзка с това "ЗЕБРА БГН" АД приема нова "Политика за поверителност" (тук), съобразена с GDPR.

Целта на новите правила е да дадат на вас повече права за контрол над собствените ви данни и по-добра защита на неприкосновеността ви.