Собственикът на KFC - американската компания Yum Brands, създава нова верига ресторанти за бързо хранене с пилешко месо, съобщи AdAge.

Първият обект на веригата, наречена Super Chix, ще отвори врати тази седмица в Арлингтън, щата Тексас. В началото той ще предлага ограничено меню, което ще включва само пилешки сандвичи, филенца, пържени картофи, салати и сосове.

Пред CNBC говорителят на Yum Brands Вирджиния Фъргюсън е коментирала, че новата марка е планирана по-скоро за международните пазари, отколкото за САЩ.

На сайта на Super Chix се твърди, че пилешкото месо за сандвичите е домашно производство, като в него няма консерванти.

През 2012 г. KFC отстъпи дългогодишната си титла на най-голяма верига ресторанти за пилешко месо в САЩ на конкурентната Chick-fil-A. Тогава продажбите на Chick-fil-A в Америка са били за $ 5,05 млрд., а на KFC - $ 4,22 млрд.