От 10 януари KFC ще започне да предлага на територията на Америка "пилешко" от компанията Beyond Meat, която изработва "фалшиво месо" от растителни продукти, предаде Ройтерс.

Втората по големина верига за бързо хранене в света започна да предлага ястия с Beyond още през август 2019 г. в Атланта. През 2020 г. опцията за вегетарианци бе предложена и на други места из Америка.

Yum! Brands, която е собственик на KFC, обяви партньорството си с Beyond през февруари 2021 г. Очаква се и други компании под чадъра на Yum като Taco Bell и Pizza Hut да последват примера на KFC.

Големите вериги за бързо хранене се стремят да увеличат броя на вегански и вегетарианските ястия в менютата си. Beyond Meat вече се предлага от Burger King.

Смята се, че традиционното "пържено пиле" на KFC ще се предлага с месо на Beyond за 6,99 долара, макар че вероятно цената ще варира според местоположението на ресторанта.