Нова регистрация

(минимално 8 символа)
(минимално 8 символа)

Френският орган за защита на конкуренцията съобщи днес, че глобява Google с 220 милиона евро за това, че американският цифров гигант е популяризирал собствени услуги в сектора на онлайн рекламата, предаде Франс прес. Google "не оспорва фактите", заяви регулаторът. Първоначално той беше сезиран от три медийни групи -  News Corp, Figaro и Rossel. След това Figaro се оттегли от процедурата.

„Органът отбеляза, че Google е предоставил преференциално третиране на своите собствени технологии, предлагани под марката Google Ad Manager - съобщи регулаторът. - Въпросните практики са особено сериозни, тъй като те наказват конкурентите на Google на пазара на SSP (платформи, на които издателите продават своето рекламно пространство - б.р.) и издателите на сайтове и мобилни приложения“.

Alphabet, компанията-майка на Google, постигна 55,31 млрд. долара приходи през първото тримесечие на 2021 г., най-вече чрез онлайн реклама. Компанията е изправена пред съдебни искове от властите в няколко държави по отношение на законодателството в областта на конкуренцията.

Ключови думи

Коментари

Най

Следвайте ни

Още по темата

Още от категорията

Скъпи потребители,

От днес - 25 май 2018 г. - влиза в сила новото европейско законодателство за защита на личните данни, известно още и като GDPR.

Тук можете да прочетете целия документ: "Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27 април 2016 година относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни." (тук)

Във връзка с това "ЗЕБРА БГН" АД приема нова "Политика за поверителност" (тук), съобразена с GDPR.

Целта на новите правила е да дадат на вас повече права за контрол над собствените ви данни и по-добра защита на неприкосновеността ви.