Нова регистрация

(минимално 8 символа)
(минимално 8 символа)

Скандалните назначения в БДЖ вече са факт. Както Клуб Z вече съобщи управлението на жп превозвача се поема от тандема Владимир Владимиров - Велик Занчев. При предишното управление на ГЕРБ първият беше шеф на борда на директорите, а вторият изпълнителен директор.

Сега ролите са разменени.

Владимиров, чиито политически възгледи еволюираха от лидер на младежката организация на БСП в столицата до виден гербер, ще замени на поста изпълнителен директор Християн Кръстев. По право той получава място и в съвета на директорите на компанията.

Занчев пък става председател на борда, а негов заместник ще бъде финансовия директор на Холдинг БДЖ Филип Алексиев, който и досега бе в ръководството.

Веднага след днешното си назначение новият директорски борд е сменил и шефовете на двете големи дружества на компанията. Димитър Костадинов поема управлението на "БДЖ-Пътнически превози". Той бил директор на дирекция "Маркетинг и продажби" в предприятието по време на предишното управление на ГЕРБ.

"БДЖ-Товарни превози" ще се ръководи от Любомир Илиев, който бе директор на дирекция "Продажба на активи" в "БДЖ Холдинг", а също така и отговаряше за маркетинга на товарното поделение на жп превозвача при първия премиерски мандат на Бойко Борисов.

Очакваните назначения на Владимиров и Занчев предизвикаха гневна вълна в железничарските форуми в интернет, а синдикалните лидери в БДЖ заговориха за нова национална стачка, каквато вече имаше при тяхното предишно управление. При същия тандем жп компанията спря да плаща вноските по кредитите си. При освобождаването им през пролетта на миналата година те оставиха БДЖ със 730 милиона лева дългове. Към момента задълженията са намалени до 565 млн. лева.

Ключови думи

Коментари

111

А сега да видим какво ще правят синдикалните лидерчета?

11/12/2014 3:45:15 PM Отговори Назначението е показателно за отвратителното отношение на българската политическа класа към организацията на транспорта в България. Организация всъщност липсва. Не мога да се сетя ,този екип да е направил нещо разумно в железницата. Това което правеше , бе да се съботира работата, от което се облагодетелствха мутренски автомобилни фирми. Организация за решаване на действителните проблеми в железницата не се създаваше, а по скоро се създаваха нови проблеми. Тези същите и хората ,които ги назначават заслужават не само стачка , а и съд за безстопанствено отношение към държавната структура, целта на което е разсипване на фирмата , което освен пренасочване на пътнико и товаропотоци в ръцете на "свои" хора ще доведе и до отнемане на железничарски имоти,които се ползваха от работниците. Ясно е от сега, че водещата политика в транспорта ще е повишаване печалбите на мутрите , а не облужването на населението, спирането на войната по пътищата, екологията и създаването на единна транспортна стратегия.

Този човек визиуално прилича на маимуна грубо казано .Точно при неговото управление се уволниха много служители на БДЖ еоод

Deja Vu

Мачкай наред Владо, покажи им къде летуват раците :)

Дарвин

Владимиров трябва да уволни всички крадливи маймуни в БДЖ за да има една съвременна железница и в България.

онзи другия

Как ще спрат кражбите и злоупотребите. Занчев дали знае къде се намира депото а Л. Илиев умее да пише но дали знае за състоянието на Товарни превози и дали ще има куража да се пребори с проблемите

онзи другия

Как Л. Илиев ще пресече кражбите на гориво, как ще пресече изключително високия инзвънреден труд, защото има много ощетени служители от подвижния състав. Ще има ли смелостта и куража да се опълчи срещу всички неуредици в Товарни превози защото когато дойде времето за продаване няма да има какво да се продава.Моето мнение е че този човек не е за този пост може де е добър и полезен в някоя друга сфера, но не и в тази.Скоро ще дойде момента в който ще стане ясно какво оставиха предишните управляващи на Товарни превози и тогава много хора ще се питат дали това е възможно, уви за съжаление всичко е вярно.

онзи другия

В Товарни превози има дългогодишни служители които са със самочуствието че са истински жепейци, но какво свършиха всички тези хора за Товарни превози. Депата в Перник и Димитровград са като дойни крави, човек който не е наясно с ситуацията ще си помисли ще тези депа са върнати на няколко човека от реституцията.

Това ще е краят

Ако предният мандат не им стигна малко от времето да до съсипят съсипаното ,то сега вече няма назад.Ясно е,че новото правителство скоро ще си ходи.

101010101

Което не беше краднато,ще се открадне. Со баницата , от политико и апаши ,ще папат.Булгаро сом си збира управнико

БДЖ

БДЖ отдавна е във фалит!Орешарски опита да налее пари,но така не става.Жепейците отдавна са в 19 век със старите си влакове и вагони.Истината е фалит и нова компания.Тези хора разбират какво трябва да се прави.

Най

Следвайте ни

Още по темата

Още от категорията

Скъпи потребители,

От днес - 25 май 2018 г. - влиза в сила новото европейско законодателство за защита на личните данни, известно още и като GDPR.

Тук можете да прочетете целия документ: "Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27 април 2016 година относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни." (тук)

Във връзка с това "ЗЕБРА БГН" АД приема нова "Политика за поверителност" (тук), съобразена с GDPR.

Целта на новите правила е да дадат на вас повече права за контрол над собствените ви данни и по-добра защита на неприкосновеността ви.