Огромна част от пазаруването по цял свят вече става онлайн - влизаш в сайт, харесваш си продукт, мяташ го във виртуалната кошница и след няколко дни е на вратата ти. 

Но колко често се случва пред вратата да стои опърпан, разнебитен и намачкан кашон, кой нервно отваряш, с надеждата, че очакваното е оцеляло? Пратките често се подхвърлят, размятат и блъскат при пренасяне, особено ако не са нещо твърде чупливо.

Това се е случвало редовно и с доставките на холандските производители на велосипеди Vanmoof. Много от велосипедите им страдали по пътя, а после се налагало компанията да възстановява щетите и да праща части, за да компенсира недоволния купувач.

"Независимо кой правеше доставката, твърде много от велосипедите ни пристигаха във вид, сякаш са били през металояден комбайн. Ставаше скъпо за нас, и ужасно досадно за клиентите ни", разказва художественият директор Бекс Рад.

А по какво работниците във фирмите за доставки разпознават продукта? По снимката на кашона.

"По-рано тази година единият от основателите Тиес имаше гениална идея. Нашите кашони са с кажи-речи същия размер като много, много големите телевизори с плоски екрани. Те винаги пристигат в идеално състояние. Ами ако просто отпечатаме телевизор на кашоните?"

Щетите от доставките почти веднага спаднали със 70-80%. Никой не иска да счупи крехкия екран на огромен, чисто нов телевизор.